נא השאר פרטים ונחזור אליך
ניהול קמפיינים בפייסבוק ובאינסטגרם LIKE A PRO
פייסבוק ואינסטגרם חולשות כיום על נתח משמעותי מתקציבי הפרסום של עסקים מקטנים ועד חברות גדולות. זירות אלו, הן פלטפורמות הכרחיות לפרסום כיוון שלא רק שהם מאפשרות לכולם להתחרות, הם יודעות להציג את המודעה הנכונה לקהל היעד הרלוונטי. במסגרת הקורס, הסטודנטים ילמדו כיצד להשתמש במערכת המודעות של פייסבוק על מנת שיוכלו לנהל עבור עצמם או עבור לקוחות קמפיינים ממומנים. הקורס מעביר את הסטודנט מסע החל מאיך פייסבוק פועלת דרך שימוש בפייסבוק ואינסטגרם עסקיים בצורה אורגנית ועד לעיקר הקורס שהוא כאמור הבנה וידע בניהול קמפיינים ממומנים.
- עצמאים או בעלי עסקים קטנים שאינם רוצים או יכולים להוציא את עבודת ניהול הקמפיינים ״החוצה״ ורוצים לדעת לנהל את הקמפיינים בעצמם.
- אנשי דיגיטל מתחומים משלימים שרוצים יכולת נוספת להציע ללקוחות (בוני אתרים, אנשי תוכן, מנהלי מדיה חברתית, מעצבים גרפיים)
- יזמים דיגיטליים שרוצים ללמוד ולדעת כיצד לבנות קמפיינים למטרת קידום חנויות האיקומרס שלהם או מיזמים דיגיטליים נוספים.
- להכשיר את הסטודנטים לנהל קמפיינים בעצמם
- לספק להם את הידע כיצד בנויה היררכיה נכונה של קמפיין וכיצד פייסבוק עוזרת לנו להשיג את התוצאות שרוצים
- להבין את ההבדל בין אורגני לממומן ואיזה סוג תוכן מתאים לכל אחד מהאפיקים הללו.
5 שעות אקדמיות למפגש, למשך 6 מפגשים, סה”כ 30 שעות אקדמיות
יואל דורון – בעלים של סוכנות הדיגיטל ״דורון מדיה״, איש תוכן ומנהל קמפיינים. ליואל יש פודקאסט מוכר בתחום הדיגיטל, בלוג על שיווק ופרסום עם אלפי כניסות בחודש והסוכנות שלו מנהלת קמפיינים בתקציבי פרסום שמגיעים גם ל-40k בחודש.