X
ניהול קמפיינים בפייסבוק ובאינסטגרם LIKE A PRO
תאריך פתיחה:











שירות הייעוץ נסמך על ניסיון מצטבר של עבודה

משותפת עם סטודנטים ובוגרים.

על מנת שיועץ יחזור אליך, אנא מלא את הפרטים הבאים:

הריני לאשר קבלת עדכונים באמצעות מסרון לנייד, לדוא"ל ודיוור ישיר

שמור מקום בקורס

אנו מקפידים על קבוצות לימוד קטנות המאשרות דינמיקת
דיון מפרה ויחס אישי המעצים את חווית הלימוד.

אנו מקפידים על קבוצות לימוד קטנות המאשרות דינמיקת
דיון מפרה ויחס אישי המעצים את חווית הלימוד

קדימה, בוא נתחיל עם השלב הראשון של הרישום:

הרשמה לקורס

שירות הייעוץ נסמך על ניסיון מצטבר של משותפת עם סטודנטים ובוגרים.
הרשמה
בוקר
ערב
יום ו
קראתי ואני מסכים/ה לתרנון של היחידה ללימודי תעודה והמשך, הקריה האקדמית אונו

צור קשר

נא השאר פרטים ונחזור אליך

ניהול קמפיינים בפייסבוק ובאינסטגרם LIKE A PRO

תעודה מטעם היחידה ללימודי תעודה והמשך, הקריה אקדמית אונו

פייסבוק ואינסטגרם חולשות כיום על נתח משמעותי מתקציבי הפרסום של עסקים מקטנים ועד חברות גדולות. זירות אלו, הן פלטפורמות הכרחיות לפרסום כיוון שלא רק שהם מאפשרות לכולם להתחרות, הם יודעות להציג את המודעה הנכונה לקהל היעד הרלוונטי. במסגרת הקורס, הסטודנטים ילמדו כיצד להשתמש במערכת המודעות של פייסבוק על מנת שיוכלו לנהל עבור עצמם או עבור לקוחות קמפיינים ממומנים. הקורס מעביר את הסטודנט מסע החל מאיך פייסבוק פועלת דרך שימוש בפייסבוק ואינסטגרם עסקיים בצורה אורגנית ועד לעיקר הקורס שהוא כאמור הבנה וידע בניהול קמפיינים ממומנים.

הקורס הקרוב יפתח בנובמבר 2021
פרטים נוספים
קהל יעד
  • עצמאים או בעלי עסקים קטנים שאינם רוצים או יכולים להוציא את עבודת ניהול הקמפיינים ״החוצה״ ורוצים לדעת לנהל את הקמפיינים בעצמם.
  • אנשי דיגיטל מתחומים משלימים שרוצים יכולת נוספת להציע ללקוחות (בוני אתרים, אנשי תוכן, מנהלי מדיה חברתית, מעצבים גרפיים)
  • יזמים דיגיטליים שרוצים ללמוד ולדעת כיצד לבנות קמפיינים למטרת קידום חנויות האיקומרס שלהם או מיזמים דיגיטליים נוספים.
מטרות הקורס
  • להכשיר את הסטודנטים לנהל קמפיינים בעצמם
  • לספק להם את הידע כיצד בנויה היררכיה נכונה של קמפיין וכיצד פייסבוק עוזרת לנו להשיג את התוצאות שרוצים
  • להבין את ההבדל בין אורגני לממומן ואיזה סוג תוכן מתאים לכל אחד מהאפיקים הללו.
מבנה הקורס

5 שעות אקדמיות למפגש, למשך 6 מפגשים, סה”כ 30 שעות אקדמיות

מרצים בקורס

יואל דורון – בעלים של סוכנות הדיגיטל ״דורון מדיה״, איש תוכן ומנהל קמפיינים.  ליואל יש פודקאסט מוכר בתחום הדיגיטל, בלוג על שיווק ופרסום עם אלפי כניסות בחודש והסוכנות שלו מנהלת קמפיינים בתקציבי פרסום שמגיעים גם ל-40k בחודש.

לפרטים נוספים: חופית - 050-6372721 , עדי - 050-7988007