X
ECM ניהול חנות אינטרנטית
תאריך פתיחה: 12.01.2020











שירות הייעוץ נסמך על ניסיון מצטבר של עבודה

משותפת עם סטודנטים ובוגרים.

על מנת שיועץ יחזור אליך, אנא מלא את הפרטים הבאים:

הריני לאשר קבלת עדכונים באמצעות מסרון לנייד, לדוא"ל ודיוור ישיר

שמור מקום בקורס

אנו מקפידים על קבוצות לימוד קטנות המאשרות דינמיקת
דיון מפרה ויחס אישי המעצים את חווית הלימוד.

אנו מקפידים על קבוצות לימוד קטנות המאשרות דינמיקת
דיון מפרה ויחס אישי המעצים את חווית הלימוד

קדימה, בוא נתחיל עם השלב הראשון של הרישום:

הרשמה לקורס

שירות הייעוץ נסמך על ניסיון מצטבר של משותפת עם סטודנטים ובוגרים.
הרשמה
בוקר
ערב
יום ו
קראתי ואני מסכים/ה לתרנון של היחידה ללימודי תעודה והמשך, הקריה האקדמית אונו

צור קשר

נא השאר פרטים ונחזור אליך

ECM ניהול חנות אינטרנטית

Ono Digital
12.01.2020
תעודה מטעם היחידה ללימודי תעודה והמשך, הקריה האקדמית אונו.

בעידן בו הסביבה הדיגיטלית קשורה לכל תחום בחיינו, אחוז הרכישות האינטרנטיות הולך ועולה, זירת המסחר הקמעונאית עוברת לדיגיטל ומכאן הצורך במנהלי חנות אינטרנטית הולך ועולה.

בקורס נלמד את היסודות לניהול מסחר מקוון, וזאת באמצעות שימוש בפלטפורמה הנקראת ״החנות האינטרנטית״ של חברת IDDS בשיתוף ישראכרט.

 

פרטים נוספים
מטרת הקורס

הקניית ידע ויכולות ביצוע גבוהה בניהול של חנויות אינטרנטיות, הכוללים – הקמה של חנויות באינטרנט, התאמת החנות לחווית רכישה במחשב ובמובייל, ניהול מלאי החנות, לימוד יכולות למיתוג ועיצוב החנות ולהתאמת החנות לקהל היעד שלה, ניהול הזמנות ולימוד האופן שבו מעניקים שירות לקוחות ברכישה אינטרנטית. בנוסף, לימוד הכלים הקיימים בשיווק החנות האינטרנטית והגדלת המכירות.

למי זה מתאים

הקורס מיועד למי שרוצה לרכוש לעצמו ידע במקצוע חדש – מקים ומנהל חנויות אינטרנטיות

בעלי עסקים הרוצים ללמוד איך למכור באינטרנט

יזמים המעוניינים למכור באינטרנט

 

מבנה והיקף לימודים

50 שעות אקדמיות; 11 מפגשים – חמש שעות אקדמיות בכל מפגש

בין השעות: 17:00-21:00

 העומדים בהצלחה במטלות הקורס ובדרישות נוכחות של 85% מהשיעורים יהיו זכאים לתעודה מטעם הקריה האקדמית אונו- היחידה ללימודי תעודה והמשך

מה נלמד בפועל?

מבוא ל- e-commerce 

  • מיפוי השוק המקומי והעולמי
  • קמעונאות –השוק הצרכני והשוק המקוון והממשקים שביניהם (אוף-ליין והאון-ליין)
  • איך הרכישה המקוונת השתלטה גם על הרכישה בעולם האמיתי
  • עתיד המסחר בעולם הטכנולוגי
  • מבוא לסחר אלקטרוני

בניית חנות וירטואלית 

  • משמעות המותג בסחר מקוון
  • מה זה מוצר
  • נראות של מוצר
  • סליקה
  • נגישות
  • משלוח
  • תוספים לאתר

ניהול בפועל של החנות

  • ניהול הזמנות
  • ניהול מלאי
  • שירות לקוחות
  • מעקב הכנסות (מיסוי)

 הזירה השיווקית 

  • פייסבוק
  • גוגל
  • אינסטגרם
  • דיוור אלקטרוני וסמסים (חוק הספאם)
  • מדיניות פרטיות ותנאי שימוש

בניית העסק שלי

  • אחריות משפטית
  • אסטרטגיית תמחור למוצרים ומוצרים נלווים
  • כיצד מוצאים את הלקוחות הראשונים שלנו? 

 

סגל המרצים

מרצי הקורס הם אנשי שטח העוסקים במסחר אלקטרוני באמצעות הפלטפורמה של החנות הוירטואלית  istores

ביניהם:

קובי חדד

עידו גרינברג- mismas

עודד פלשניצקי

ליאור ארן 

יואב צלניק 

שרון שטיינברג

לפרטים והרשמה: 03-5156370
קורסים נוספים