X
Recruitment Marketing & Sourcing
תאריך פתיחה: 23.10.2018











שירות הייעוץ נסמך על ניסיון מצטבר של עבודה

משותפת עם סטודנטים ובוגרים.

על מנת שיועץ יחזור אליך, אנא מלא את הפרטים הבאים:

הריני לאשר קבלת עדכונים באמצעות מסרון לנייד, לדוא"ל ודיוור ישיר

שמור מקום בקורס

אנו מקפידים על קבוצות לימוד קטנות המאשרות דינמיקת
דיון מפרה ויחס אישי המעצים את חווית הלימוד.

אנו מקפידים על קבוצות לימוד קטנות המאשרות דינמיקת
דיון מפרה ויחס אישי המעצים את חווית הלימוד

קדימה, בוא נתחיל עם השלב הראשון של הרישום:

הרשמה לקורס

שירות הייעוץ נסמך על ניסיון מצטבר של משותפת עם סטודנטים ובוגרים.
הרשמה
בוקר
ערב
יום ו
קראתי ואני מסכים/ה לתרנון של היחידה ללימודי תעודה והמשך, הקריה האקדמית אונו

צור קשר

נא השאר פרטים ונחזור אליך

Recruitment Marketing & Sourcing

Ono Digital
23.10.2018
תעודה מטעם היחידה ללימודי תעודה והמשך, הקריה האקדמית אונו.
פרטים נוספים
מטרת הקורס

עולם הגיוס עובר מהפכה. מועמדים מכתיבים את קצב הגיוס והרשתות החברתיות השתלטו על חיינו.    בעידן שלנו, אנשי הגיוס חייבים לפעול בדרכים יצירתיות, חכמות ושיווקיות כדי למשוך “טאלנטים”.

לכן, נוצר תפקיד חדש בצוותי הגיוס:  Recruitment Marketing & Sourcing.

בתפקיד זה תהיו אחראים על אסטרטגיות השיווק לגיוס מועמדים ועל מקורות גיוס מגוונים.

הקורס לשיווק הגיוס וסורסינג יכין אותך לתפקיד מאתגר וחדשני בעולם הגיוס וה- HR.

למי זה מתאים

הקורס מיועד לעוסקים בתחום הגיוס הן ברמת ריכוז והן ברמת ניהול.
אנשי סורסינג אנשים שיווק ופרסום המתחברים לתחום זה.
אנשים בצמתי קריירה המעוניינים לרכוש מקצוע חדש ומרגש.

מבנה והיקף הלימודים

44 שעות אקדמיות
על פני 11 מפגשים

הקורס ילמד בימי שלישי בין השעות: 17:30-20:45 

תאריך פתיחה: 23.10.18

 

מה נלמד בפועל?

שיעור 1: הצגת הקורס: צרכי שוק  העבודה, תפקיד הסורסרינג מול תפקיד שיווק הגיוס, כתיבה אפקטיבית

 מהפכה בעולם הגיוס – על מה מדובר?

  • סורסינג ושיווק הגיוס – שני תפקידים חדשים בתחום הגיוס. מה ההבדלים ביניהם? מהו מיתוג מעסיק ועל מי האחריות על המותג?
  • כתיבה אפקטיבית: פרסום משרות בסטוריטלינג – לחשוב, לכתוב ולפרסם כמו אנשי שיווק
  • אפיון ובנייה של תיאורי משרה שיווקיים- כיצד להעביר את המסר הנכון וללכוד את המועמדים הפוטנציאליים.

שיעור 2: יצירתיות בגיוס, גיימיפיקשן ופייסבוק אורגני

  • חשיבה יצירתית – לחשוב דווקא בתוך תבניות
  • גיימיפיקשן – שימוש בטקטיקות שיווק לגיוס עובדים (משחקים, חידונים)
  • פייסבוק אורגני
    • פרופיל אישי או הקמת פרופיל ייעודי לגיוס: למה כדאי לי?
    • הצטרפות לקבוצות חיפוש עבודה
    • הגדרות חשבון ופרטיות
    • מענה להודעות המועמדים: תיקיית הודעות רגילה ו Others
    • הפצת המשרות בקבוצות ותיזמונים
    • שימוש בפוסטים “למכירה” או סקרים לגיוס
    • איתור עובדים ספציפיים בתוך הפייסבוק

שיעור 3: פייסבוק ממומן 

  • פתיחת דף מותג בפייסבוק
  • קידום ממומן בפייסבוק, ניהול קמפיינים, מיקוד לקהלי יעד,
  • כלים מתקדמים לפרסום בפייסבוק ודו”חות סטטיסטיים.

שיעור 4: סדנת לינקדאין

  • בניית פרופיל אישי – כיצד הפרופיל מייצג אותנו ואת החברה? איך להפוך אותו לאפקטיבי? מי צפה בפרופיל שלי? כתפקידים, תמונה, הכנסת מילות מפתח, מיומנויות והגדרות פרטיות.
  • בניית רשת קשרים– איך לבנות רשת קשרים רחבה ואפקטיבית?
  • קבוצות– בחירת קבוצות רלוונטיות לעולמות התוכן, הכרת אופי הקבוצה, הגדרות הקבוצה.
  • איתור ממוקד של אנשים: הכרת מנוע החיפושבלינקדאין, כיצד ניתן לאתר את המועמדים הכי רלוונטיים לתפקידים שונים.

שיעור 5: לינקדאין מתקדמים וחיפוש בוליאני

  • חיפוש בוליאני בלינקדאין וברשתות נוספות תוך כדי שימוש בשיטות X-Ray
  • תוכניות לינקדאין בתשלום – מה כדאי לי?
  • הורדת רשימת אנשי קשר מהלינקדאין לאקסל ויצירת רשימת תפוצה
  • כתיבת מיילים אפקטיביים שעובדים למועמדים פאסיביים

שיעור 6: תוספים ופלטפורמות לסורסינג לגיוס טכנולוגי

  • פלטפורמות לגיוס טכנולוגי: Github, StackOverflow
  • תוספים בדפדפו שעושים חיים קלים

 

שיעור 7: צילום במובייל

  • טכניקות לצילום מקצועי בסמרטפון
  • דגשים לסטיילינג מקצועי
  • אפליקציות עריכה חדשות

 שיעור 8: תמונות ואינסטגרם

  • ויזואליה – תמונה שווה אלף מילים: מאגרים חינמיים והכנת תמונות בחינם
  • בניית אסטרטגיה וקונספט לעמוד עסקי באינסטגרם
  • תוכן טקסטואלי מול תוכן ויזואלי
  • מתי להעלות תמונות?
  • ניתוח הנתונים: עבודה עם insigts
  • הגדלת חשיפה, האשתגים וריפוסטים
  • סטורי + הייליטס+ תרגול
  • קידום באמצעות משפיעני רשת וסלבס
  • טעויות נפוצות באינסטגרם

שיעור 9: מיתוג מעסיק, תוכניות חבר מביא חבר ומקורות הגיוס בארגון

  • מה הסיפור של האירגון כמקום לעבוד בו?
  • מיפוי הנכסים התעסוקתיים לבניית המסר והצעת הערך לעובד
  • איך להניע עובדים לגייס?
  • שימוש במאגרים פנים אירגוניים

 שיעור 10: ניהול תקציב, כתיבת בריפים (אלכס סקליאר), מדידה וניתוח דאטה (עדי כהן ברזילי)

  • ניהול תקציב: איך לחלק את העוגה בין כלי סורסינג, פרסום, חבר מביא חבר ועוד
  • כתיבת בריפים: לדבר בשפת שיווק נכונה לקבלת קמפיין אפקטיבי
  • מדידה וניתוח דאטה: איך לאסוף את הדטה בארגון? איזה שאלות לשאול? מה לעשות עם המסקנות?

שיעור 11: בניית קהילה ושימוש בקהילות קיימות לגיוס עובדים

  • עקרונות ליצירת קהילה
  • קהילה וירטואלית או פנים מול פנים?
  • איך להשתמש בקהילות קיימות למטרות שלי

** המכללה שומרת לעצמה את הזכות לערוך שינויים בתכנית הקורס.

על המרצה

נטלי חזאי

רכזת התחום ומרצה.

מרצה באוניברסיטאות ומכללות מובילות סורסינג, חדשנות בגיוס ומיתוג מעסיק ומעבירה סדנאות לחברות.

מומחית לינקדאין, כתיבת תוכן ושימוש בכלים שיווקיים בעולם הגיוס.  

מומחית מיתוג ותוכן כ- 14 שנים וכ- 6 שנים בתחום הגיוס. בעלת Talenteam- חדשנות בגיוס – ייעוץ, סדנאות וקורסים בעולם הגיוס המשתנה.  

לפרטים והרשמה: 03-5156370