זה לא פשוט להיות מנהל, על אחת כמה וכמה בעידן הדיגיטלי. המנהל בעת הנוכחית חייב לשאוף להיות הטוב ביותר. הוא צריך לפעול במספר רב של חזיתות, הרבה יותר מאשר בעבר, תוך כדי שהוא חולש על צוות העובדים, מתנהל נכון מול לקוחות ומול ספקים ומבצע כל פעולה ביעילות. יש אנשים שיחזיקו בתכונות המסייעות להם לבצע את הדברים האלה באופן טבעי, אך גם עבור אלה שאינם נמנים עם הקבוצה הזו יש פתרון מצוין. הפתרון הזה הוא קורס מיומנויות ניהול, שממקסם את עבודתו של כל מנהל או של מי שעתיד לשמש בתפקיד ניהולי.
מטרת הקורס
קורס מיומנויות ניהול נועד להקנות למנהל את הכלים ולפתח אצלו את הכישורים שיאפשרו לו לבצע את עבודתו על הצד הטוב ביותר. עסק שהמנהל שלו יודע את העבודה יתנהל על פי הספר ויזכה במספר בלתי מבוטל של יתרונות: שיפור התנהלות העסק, הרחבת מעגל הלקוחות, הגדלת ההכנסות וכן הלאה. תכונות כמו אינטיליגנציה רגשית, כושר מנהיגות, יכולת התבוננות בתמונה במלואה או אסרטיביות מגדירות את עבודתו של המנהל ויכולות לעבור שדרוג אצל כל אדם באמצעות הקורס הנכון.
קצרה היריעה מלפרט כאן באריכות על כל הנושאים שנכללים במסגרת קורס מיומנויות ניהול, קורס בו הדגש הוא פרקטי אך גם היבטים תיאורטיים מהווים חלק אינטגרלי מתוכנית הלימודים המרכיבה אותו. בין השאר, מדובר כאן בנושאים כמו ניהול עובדים ועבודת צוות, ניהול משא ומתן, שפת גוף, תקשורת בינאישית (הן מילולית והן בלתי מילולית), אינטליגנציה רגשית תוך הנעת עובדים וניהולם, פיתוח חשיבה יצירתית מתוך מטרה לפתור בעיות קיימות, ארגון נכון של לוח הזמנים ועוד. הלימודים כוללים התנסות של המנהלים בסוגיות אלה, למשל במסגרת של סימולציה או אפילו במטלות לבית, המוטלות על המשתתפים.